Jag är beroende.

420313-91


Jaa, beroende av att köpa söta saker, allt blir mycket roligare då. När man ser sina strumpor så är en söt HelloKitty där, tittar jag mig själv i spegeln så ser sticker två dinglande hjärtan ut runt öronen och när jag ska sätta upp mitt tråkiga hår så blir det genast mycket roligare när toffsarna är rosa med hjärtan på :-)

Ibland när jag går i affärerna så önskar jag att jag var lite mindre så jag kunde ha barnkläder (för dom är ju så söta), haha, men samtidigt inser jag att det inte skulle se klokt ut.
Postat av: Nergårds-Emma
URL: http://nergardsemma.blogg.se/ 2008-04-15 / 18:23:42

Söta hårsnoddar :-) Jag köper ju allt sånt där till min femåriga dotter, men annars så hade jag nog varit tvungen att ha det själv :-) Men en Hello Kitty pläd inhandlades faktiskt till min egen säng nyligen. Ska visa den på bloggen sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥