Ofärdig.

420313-76Jag brev sugen på att brodera igen så jag tittade igenom två kassar jag har stående med ofärdiga saker. Insåg hur många dom är och jag kan inte förstå hur det har kunnat bli så. Jag har liksom lovat mig själv att inte börja på nåt nytt förens jag gjort klart det jag håller på med. Jag har helt klart lyckats bryta mot min egen regel. Alltid kommer jag på en ursäkt till varför jag ska få börja med nya projekt.

Hursomhelst hittade jag denna drake som jag började brodera till M för ett tag sen, nu ska den banne mig bli klar. Den börjar ju faktiskt likna en drake men det är mer än hälften kvar. För den som undrar så kommer den från Ditt Broderi. Tycker den är häftig, ska brodera en ram runt den också, coolast är att man syr med två delar garn och en del glittertråd, syns tyvärr inte på bild men draken glittrar liksom.











Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥