Lista igen.

Hittade denna lista hos Nergårdsemma. Eftersom jag har tråkigt och ändå inget annat vettigt att göra svarar jag på den.

1)Vad åt du till frukost?
En macka och drack juice, tänkte äta jordgubbskräm men orkade inte. Pallar inte äta massa när det är så varmt ute. Dricker mest vatten då.

2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.

<--- Okejdå.

3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?

Min mamma som skickade en bild på landstället. Nymålat, precis blivit rött från att ha varit gult i massor av år.

4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
Svart. Den är inte så snygg, tyvärr.

5) När var du arg senast?

Igår för min cykel har gått sönder och jag vet inte om det är värt att laga. Kanske blir en ny cykel, vi får se.

6) Ditt bästa minne från skoltiden?

Mellanstadiet när vi lekte gungleken om och om igen varje rast utan att tröttna.

7) Ditt sämsta minne från skoltiden?

Hela gymnasiet, typ. Speciellt matten och dryga klasskamrater.

8) Yoga eller löpning?

Inget av det.

9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?

Inget av det för jag äter inte kött. Spaghetti med vegetarisk sås isf.

10) Vilka tidningar läser du regelbundet?

Hemmets Journal, Damernas värld, Amelia, svensk Damtidning, M´s mamma brukar nämligen få dom av en granne så när jag är och hälsar på så bläddrar jag igenom dom.

11) Favoritkaraktär i deckare?

Usch, jag gillar inte deckare alls.

12) Teveprogram du aldrig missar?
Lilla huset på prärien är det ända jag verkligen tycker är kul, annars brukar jag se Despetate Housewives och Sommartorpet om jag har tid.

13) Vem är du avundsjuk på?

Ingen speciell, om jag måste välja någon så säger jag alla som har små bebisar dom kan gosa med.

14) Din bästa revansch?
Jag är inte så bra på det där med revanscher.

15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
Jag har inte haft några riktiga jobb men min sämsta är när jag jobbade extra under gymnasiet hos en turkisk dam som sålde en massa krimskrams. Hon var supersnäll och brydde sig verkligen om mig, vi pratade om allt och inget. Värsta är lätt den caféägare jag jobbade extra för, det var också under gymnasietiden. Jag hade fetångest varje gång jag skulle dit.

16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
Jag kommer aldrig igen äta kött och bara tanken på att jag gjort det en gång i tiden gör mig äcklad.


17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
Dom personerna som bestämmer att slakterier ska få existera.

18) Kaffe eller te?
Dricker inte kaffe så jag väljer te. Men jag dricker inte det särskilt ofta.

19) Skostorlek?
41-42 jag har stoooora fötter.

20) Hur ofta är du på IKEA?

Lite dåochdå. Är nog där rätt ofta men handlar inte varje gång, mest där för det är kul att titta.

21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...

Köpa ett hus på landet men lite mark som man kan odla på. Det skulle gärna funnits ett växthus där och djur. Hade det blivit några pengar över att hade jag köpt guld och ädelstenar.

Jag utmanar ingen, alla som vill svara kan göra det!

Postat av: Nergårds-Emma
URL: http://nergardsemma.blogg.se/ 2008-08-01 / 21:22:52

Vad kul att du gjorde listan! Ser att vi tycker lika om en hel del, speciellt kött... Jag älskar också Lilla huset på prärien!

Vad söt du är :-) Kram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥