Sims- Livet i lägenhet.

Sitter här ensam hemma och har halvtrist. M har åkt till Göteborg över dagen för att jobba kommer inte förens sent ikväll.

Funderar på att ta bort alla mina sims-downloads och börja om. Har så mycket skitgrejer inne i spelet just nu och jag orkar inte rensa känns lättare att bara börja om.

Läser också om den nya simsexpansionen som kommer ut snart. Livet i lägenhet. Tycker det verkar kul :)






Postat av: idispidis
URL: http://skogstroll.blogspot.com 2008-08-02 / 19:49:21

Du jag förstår dig. Efter jag installerade om kraschade allt så jag bestämde mig för att börja om eftersom jag inte visste vars felet låg. det var förlösande..

kramis bananis



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥