Tisdagstema.

Kollade in hos Ida och hade bloggat om tisdagstemat. Jag fick också lust att göra det. Dagens tisdagstema var kärlek. Finns ju massor av saker som står för kärlek men eftersom jag fick en obeskrivlig längtan igårnatt när jag skulle somna efter just denna "sak" så får det bli mitt val.



















Det var lite blandade bilder som jag fotade när vi var där. Jag tycker det är tråkigt att jag har så dålig kamera, buuhu, för jag hade gärna tagit massa mer bilder men känns inte så kul när det blir så dålig kvalite på dom.
Postat av: Nergårds-Emma
URL: http://nergardsemma.blogg.se/ 2008-08-06 / 21:01:01

Vade kul att se! Jag tycker att bilderna blev fina. Min man vill så gärna åka till Indien, men jag fegar lite...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥