Award.


Jag fick den här utmärkelsen av en väldigt stickig blogg ;-) Jag blev jätteglad! Till detta hör det några regler som det ju brukar. Här är dom:

1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den bloggen du fick den ifrån
3. Ge den vidare till sju andra bloggare & länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar, så de vet att de fått awarden.

Så nu länkar jag till ett par bloggar jag gillar:

UlligaGulligaSaker
NedgårdsEmma
UnderSolen
MindiDagar

Det finns många fina bloggar och dom tre sista platserna går till alla dom. Det bestämmer jag här och nu! Det var allt för den här gången.
Postat av: Veronica Tingvall
URL: http://ulligagulligasaker.blogspot.com 2008-12-30 / 12:23:35

Tack så jättemycket, Vad glad jag blir :-)

Hoppas du får en jättefin dag

Kram/Veronica


Postat av: m i n d i
2008-12-30 / 13:23:52

Tack snälla söta du!!!

Nu blev jag riktigt glad!!!



Stor kram

m i n d i


Postat av: M i n d i
URL: http://mindidagar.blogspot.com/ 2008-12-31 / 13:49:15

** GOTT NYTT ÅR!!! **



Jag ser fram emot att få följa dig nästa år också. :)



Stor kram från

M i n d i

=^..^=


Postat av: Nergårds-Emma
URL: http://nergardsemma.blogg.se/ 2008-12-31 / 14:55:15

Tack så mycket! Var roligt :-) Det är ömsesidigt. Din blogg kollar jag alltid varje dag. Tycker om din personlighet och din stil, alla fina grejer du gör.



Många kramar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥