Nu är det dags...


( Bild från christmasfiles.com )


.... att börja pynta. Men eftersom jag inte är hemma har jag varken hunnit pynta eller tänka på julen. Har lite svårt att förstå att det faktiskt är december nu... var tog sommaren och hösten vägen?

Hursomhelst... Jag älskar julkalendrar, av alla dess slag. Svts barnjulkalender såklart (även om jag i förhand är lite besviken på årets) som tur är finns det andra fina som jag tänkt följa. UnderSolens julkalender som i år har fått (det något annorlunda) namnet JK2LAX8, sen har ju Garnstidio en som jag väldigt mycket ser fram emot. HemmetsJournal har också en på sin sida där det bakom varje lucka finns paket som man kan tävla om att vinna. Åh, finns säkert masa fler bra men jag har inte mina sparade länkar på den här datorn. Hm... nästa år kan det kanske bli en julkalender här i bloggen, vi får se...

Och nu måste jag faktiskt stänga av datorn och börja tänka på hur skönt det är att ligga nerbäddad i sängen :-)
Postat av: Jag är jag
2010-05-16 / 00:32:10

Haha ok



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥