Yeaah.

Nu var det ett tag sedan sist. Vi har gjort massor av saker men jag pallar inte skriva om allt här, haha, inte så värst intressant att läsa för andra ändå.

Har precis insett att bärbar dator o trådlöst internet är väldigt skönt NÄR det väl funkar, vilket det som tur är gör här hemma hos min mormor. Föresten, jag undrar hur många mormödrar det är som har trådlöst bredband. Haha.

På tal om min mormor, hon åkte till min morbror i Malaysia imorse och om hon inte är det snurrigaste människan på jorden heter jag Kalle.  Vi har hjälp henne med packningen och hon glömmer heeela tiden var hon har lagt alla olika saker, hon letar, hittar dom och efter fem minuter har hon glömt bort det igen. Jag blir lite smått nervös av att titta på men hon är söt och rar så det gör inget.

Nu passar vi Nalle och Misso till henne och bor i hennes hus = SKÖNT!

Nu ska vi dricka läsk  och kanske se en film. HEj!
Postat av: Junitjej
URL: http://junitjej.blogg.se 2008-02-01 / 23:14:44

Vilken underbar blogg du har! ♥
Vilken är din favorit?
http://junitjej.blogg.se/1201903437_gott__blandat.html



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥