Besök hos mormor.

420313-31Idag cyklade vi till mormor o fikade med mackor o bullar o te :) Min mormor är snäll o bra o så fick jag träffa Nalle o Misso dom är roliga, Nalle blev helt till sig medans Misso mest var intresserade av att lukta på våra skor. Hahaha.

Jag fick dom här vantarna på bilden av mormor om jag lovade att göra klart dom ;) Hon hittade dom i en bortglömd låda, hon hade påbörjat dom med tanken om att de skulle bli en julklapp till mig för några år sedan men hon är alltid så, börjar på saker o glömmer bort det sen. Hursomhelst så blev jag glad!

Nu ska det strax lagas mat... hej sålänge!












Postat av: FredrikA
URL: http://telgeflicka.blogg.se/ 2011-05-17 / 13:58:36

Jag gillar också att sticka.

Kika gärna in på min hemsida eller spill en rolig kommentar på min blogg.



http://fredrikapensonen.tk/



// Fredrika



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥