Dagen som gått.

Idag har jag inte alls haft tid att sitta här. Först var jag och min mormor i Jägersro och gick omkring i lite affärer där, hittade en söt tunika som jag fick av mormor. På KappAhl av alla ställen, förr tyckte jag att dom hade så tantiga kläder men på senaste tiden har jag faktiskt hittat en del fint där. Undrar hur det kommer sig, inte jag som blivit tantig väl?! *fasa* Senare på dagen kom mormors bror och hämtade upp oss och vi hade en mini-släktträff. Sådant kan vara ju vara pest ibland men vi hade faktiskt riktigt trevligt. Nu sitter jag här och är helt utmattad ;-)
Postat av: anna
URL: http://annabanan.blogg.se/ 2008-07-23 / 16:09:38

Du har inte blivit tant. Iaf inte om inte jag blivit det också =) Jag har nämligen också börjat fynda grejer på Kappahl. Jag blev lite orolig jag med, men nu när vi iaf är två så känns det lite bättre.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥