Inte duktig.

Men åååh. Jag skulle ju göra massa saker idag. Duktiga saker. NU har jag bara suttit här. Snart kommer M hem, tills dess måste jag ju iaf ha lyckats diska.



Bild på sånahär tabletter man äter på. Mamma köpte till mig när hon var här. Dom är från hemtex. Fin tycker jag, gillar fjärilar och blommor.

Föresten angående fjärilar. Det satt en fjäril i trapphuset, i flera dagar. Den förstod inte var den skulle flyga för att komma ut, till friheten. Vi tyckte synd om den, fångade den med en hov och släppte den på balkongen. Så flög den iväg. Fast det är klart det va ingen sån rosa sagofjäril utan bara en helt vanlig svart och orange. Jag drömde om att den egentligen var en sagofe som någon onding fångat och lämnat i trapphuset, lämnad för att dö. Men eftersom vi släppte ut den så kunde hon slutföra sina viktiga sagofe-uppdrag. Typ som att rädda världen från att gå under. Äsch, man kan ju få drömma lite.
Postat av: Maja
URL: http://majjy.blogg.se/ 2008-07-05 / 19:59:20

svar: taack :)


Postat av: Angelica
URL: http://angos.blogg.se/ 2008-07-05 / 20:56:24

Svar: Haha jaså? :) Men det är det.

Kram.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥