Två sagor.



Idag var jag på bilbioteket som jag nämnde tidigare. Där sålde dom utgallrade böcker för 5:-/styck. Det var mest tråkiga böcker men jag hittade trots allt två som jag köpte. Två sagor, Farbror Blås nya båt av Elsa Beskow och Sköldpaddan som försvann av Greta Forssell och Ninni Enell-Svensson. Blev så glad när jag hittade dom för jag ääälskar sagor. Titta här bara så fina bilder.




Ovan och nedan: ur Farbror Blås nya båt av Elsa Beskow






Ovan och nedan: ur Sköldpaddan som försvann av Greta Forsell och Ninni Enell-Svensson

 



Om jag bara hade någon att läsa dom för.... *hihi*
Postat av: Amlon
URL: http://amlon.blogg.se/ 2008-08-02 / 22:32:26

Åh, jag älskar Elsa Beskows bilder. Om man ändå kunde måla som henne.. ♥



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥