Vi har fått BARNBARN!

Det var ett tag sen nu, anledningen att jag inte har haft så mycket att skriva om här är att jag befunnit mig i en heeeelt annan värld, nämnligen sims-världen.

Hahaa och mycket har hänt ska ni veta. Ta bara en titt på bilden nedan, Sims-jag och Sims-Mike, vi har inte bara hunnit få FYRA barn, varav två av dom är tvillingar (Tor och Doris) men vi har också hunnit bli riktigt gamla. Kolla bara in det gråa håret. Dom är så lyckliga, de har precis firat guldbröllop och igår lyckades de gifta bort sitt sista barn, Tor. Tro det eller ej så har de fått en hel drös med barnbarn. Nu ska jag bara se till att gifta bort dom också så Sims-vi kan få barnbarnbarn. Ojoj.

420313-65
(Namnet som är skiver med stora vita bokstäver är våra barn, namnen i lite mindre lila text är deras respektive)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥