Boktips.



Den här fina boken lånade jag på bilbioteket häromdan.  Den är skriven av Amy Karol och innehåller massa mönster och ideér, allt från haklappar till mössor, näsdukar, lapptäcken, väskor och kuddar. Alltsamman är precis, exakt så fint som man önskar och förutom det är jag kär i tygerna hon använder :-)

Jag vet inte riktigt hur man ska göra för att få tag på boken, kanske går den att handla i en helt vanlig bokhandel, kanske finns den på ditt bilbiotek. Jag tycker den är  värd att låna och har du ingen möjlighet till det så har hon en bra hemsida och även hon bloggar. Kunde nästan inte bli bättre ju!


Postat av: Nergårds-Emma
URL: http://nergardsemma.blogg.se/ 2008-11-06 / 18:42:28

Boken verkar ju suverän :-) Kikade in på hennes blogg också. Hjälp, vilka söta förkläden hon har sytt!

Kram


Postat av: Ahå
URL: http://superahoe.blogg.se/ 2008-11-06 / 19:29:46

Svar: Äsch, försöka duger! :D



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥