Animerad Kitty.



Häromdan bad Mike mig animera en bild åt honom. Långt bak i mitt huvud fanns kunskaperna men det tog ett bra tag innan jag kom på hur det nu var man skulle göra. Tillslut fick han sin bild och jag fick mersmak. Hihi. Så igår när jag hade tråkigt satt jag och gjorde den här till mig själv :-)


PS Det tar ca 10sek innan den kommer igång med animeringen...
Postat av: Nergårds-Emma
URL: http://nergardsemma.blogg.se/ 2008-10-03 / 14:30:27

Tack så mycket för den underbara komplimangen på min blogg :-) Jag ville att det skulle se gammaldags ut så jag blev så glad!

Vilken fin bild du har gjort! Jag har ingen aning om hur man animerar, men det blev verkligen supergulligt. Kul att kunna.

Kramar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥