Smootie och tvätt.



Senaste dagarna har varit lite halvtråkiga, jag har inte haft lust att syssla med kul saker alls. Idag tänkte jag att det skulle bli ändring på det. Därför gjorde jag mig en blåbärssmoothie och medans jag drack aktiverade jag idécentrat med full sökning på kuliga saker att pyssla med. Tror det funkade.

Hihi, fast det är klart, vissa tråkiga saker måste man göra ändå, som att tvätta t.ex.

Jag är precis hemkommen från ett litet bråk jag haft nere i tvättstugan, bråk mellan mig och tävttmaskinen. Jag skällde ut honom för han inte ville starta, först bad jag snällt och sedan lite mindre snällt. Tillslut gav jag upp, tänkte att han kanske har en dålig dag. Stackars Herr Tvättmaskin, han förtjänar lite vila idag och så får det bli nya tag imorgon istället.
Postat av: Nergårds-Emma
URL: http://nergardsemma.blogg.se/ 2008-10-07 / 18:56:41

Blåbärssmoothie låter så gott! Tror aldrig jag har testat med blåbär.

Tur att det funkade lite :-)

Kram!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥