Fem saker.

Listor är ju sååå kul att svara på, jag kan helt enkelt inte låta blir. Hittade denna hos Emma :-)

Fem saker i frysen.
* Majs
* Ost
* Glass
* Wookgrönsaker
* Iiiiis.

Fem saker i garderoben.

* Massa tröjor. Lila, vita, rosa, gröna, ja osv
* Några byxor, fast inte så jättemånga
* Underkläder
* Koftor, ett par stycken.
* Raggsockor

Fem saker i bilen (exlusive bakluckan)
Jag har ingen bil men vi kan låtsas att jag har en. Då hade jag haft dom här sakerna däri:
* En karta. Gärna på hela världen så man kan hitta vart man än ska.
* Ett mjukisdjur som hade passat bilen till mig när jag inte satt i den men också vara till sällskap när jag väl var i bilen.
* En rattmuff i rosa eller lila.
* Karameller.
* Sådanadär saker med sugproppar som man sätter på rutorna för att skydda mot solen. Gärna med fint mönster.

Fem saker i handväskan
* Bibliotekskort.
* Virkning (ifall jag hamnar någonstans där det är tråkigt, då brukar jag ta upp och virka lite)
* HelloKitty-plåster. Man vet aldrig när man behöver dom.
* En liten ask med vit och svart tråd och en nål.
* Hårsnoddar.

Postat av: emelie
URL: http://emelieericsson.blogspot.com 2008-09-29 / 22:20:00

Angående: The Sims 2.

Bilar, tillkommer det endast i nattliv?

GAH! Jag är inne i en simsbubbla igen¨.

Dock har jag bara året runt, och prylpaket: IKEA och badrum, men jag tänkte köpa till något, så är lite nyfiken :D

Hör av dig!


Postat av: Emelie
URL: http://emelieericsson.blogspot.com 2008-09-30 / 08:45:05

Tack så mycket för att du hörde av dig. :)

Jag håller med. Dock har jag en ny datorn med

bra kapacitet. Jag får helt enkelt se vad jag

insförskaffar mig :D



ha det bra!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥