Pastej är det gott?

Jag tänkte göra pastej, vegetarisk pastej. Jag har aldrig tidigare gjort det mest pga ordet pastej i sig låter ganska motbjudande. Måste vara ett av dom fulaste orden som finns. Haha. Hursomhelst så har jag inga bra recept. Fick ta google till hjälp, fick upp ett som jag ska testa. Får se hur det blir.
Postat av: idispidis
URL: http://skogstroll.blogspot.com 2008-09-13 / 19:09:27

Hej gumsis! Tyvärr kan jag inte lägga upp bilder just nu. Vårat internet har lagt av och jag vet inte då det kommer upp igen.

säg till om du hittar någon god pastej. Jag gillar iaf tartex, men har aldrig gjort någon själv..

saknar dig.. hoppas vi hörs snart!

Kramis bananis


Postat av: Nergårds-Emma
URL: http://nergardsemma.blogg.se/ 2008-09-13 / 20:45:34

Jag har gjort det en gång och det blev gott. Tyvärr har jag aldrig orkat göra om det :-) Synd för den var väldigt nyttig också.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥