Mobilhänge



Muffinsar kan man ha till det mesta faktiskt.
Denna är tre cm hög och sitter på en sån där rem som man kan fästa på sin mobil. Tyvärr är jag inte helt nöjd med den, fast å andra sidan är jag inte helt missnöjd heller så den får godkänt ändå ^^ Men om jag gör fler ska jag nog använda ett tunnare garn så det blir lättare att virka...
Postat av: Ida
URL: http://my.opera.com/idaskreativa 2009-02-13 / 01:37:45

Den var ju jätte söt!! :) Har du köpt själva hängarna eller? isåfall vart? är också sugen på att göra mobilsmycken, om jag nu kan virka så pass litet :)


Postat av: Ida
URL: http://my.opera.com/idaskreativa 2009-02-13 / 13:13:51

Okej, ja jag har tänkt beställa från någon pysselsida när lönen kommer :) Visste inte att man kunde köpa såna så tack för tipset :) Ska kolla om de finns på cchobby.se som jag troligtvis ska beställa från för de har jätte fina ögon och nosar till amigurumi. Hoppas du får en bra dag idag! :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥