Städning, bakning och tjuriga herr LG.



Usch jag har varit så tråkig senaste dagarna. Knappt gjort något kul alls och därför inte heller haft så mycket att skriva om här. Men idag känner jag att energin har åtevänt. Dagen har jag ägnat åt att tvätta, städa och baka.

Jag skurade rent ugnen och jag säger bara en sak... var glada för att ni inte har ätit hos mig senaste tiden. Haha. För om ni hade sett så smutsigt det var där inne så hade det nog vänt sig i magen ;o)

Städandet fortsatte och som sällskap tog jag med min kära vän dammsugaren. Men herr LG var inte på så bra humör idag tyvärr. La av när jag näääästan var klar, ja så när som på ett hörn var jag faktiskt klar. Jag har haft ett allvarligt snack med honom men han vägrar starta. Kanske kan Mike övertala honom. Det återstår att se.

Nu ska jag äta en av bullarna här ovan och sen hämta tvätten. Tjoooho!
Postat av: Nergårds-Emma
URL: http://nergardsemma.blogg.se/ 2009-01-27 / 15:47:03

Mums så gott med nybakat bröd! Jag blir så sugen. Hoppas ni får igång dammsugaren :-)

Kram!


Postat av: S a n n a
URL: http://saos.blogg.se/ 2009-01-27 / 19:29:57

SV: Åh tack så mycket! (^^,)



Förresten lägger jag till din blogg på bloglovin på en gång. Gillar't!


Postat av: Sara
URL: http://glitterogon.blogg.se/ 2009-01-30 / 09:41:02

Vad duktig du är som städar och bakar och står i. Jag önskar att jag hade samma energi (och tid...). Städa är jag inte alls bra på.



Söta elefanter och taxar... nu blir jag ännu mer sugen på att skapa. Men det går inte... just nu läser jag en tråkig och svår kurs på högskolan, så det är självdiciplin som gäller.Väldigt mkt självdiciplin.



Ha det fint - kram.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥