Eländiga knapphål.


När jag sydde min väska häromveckan så behövde jag sy knapphål. Det är något jag aldrig gjort förut... men eftersom min symaskin har en sådan funktion tänkte jag att det var dags att lära sig.

Först hittade jag inte instruktionsboken till symaskinen så jag fick gissa mig till hur det skulle sitta (=inte så lyckat) sen bad jag min kille om råd (=inte heller så lyckat) men tillsist så hittade jag instruktionsbok till min symaskin online. Och då gick det helt plötsligt bättre.

Efter några provhål så vågade jag mig på att sy i axelremman och det gick ju bra! Himla smart funktion det där. Hade känts surt att sitta och sy knapphålen för hand.

 

Passar på att påminna om min utlottning som pågår ett par dagar till:

 


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥