Twitter och lite annat.

 

 

 

 

 

Jag tänkte prova det här med twitter litegranna, har lagt till det här till höger på bloggen. Har du twitter? Säg till så kan vi lägga till varandra :)

Sen vill jag påminna om min utlottning som pågår till den 20:e december. Vinsten är ett presentkort på 300kr på ett företag där man kan beställa jättefina canvastavlor med sina egna bilder. Allt man behöver göra för att delta är att lämna en kommentar med svaret på en enkel fråga. Klicka här för att komma till tävlingsinlägget (där kommentaren lämnas)

 

Postat av: MinaStickor
URL: http://minastickor.wordpress.com 2010-12-17 / 23:03:15

Nu har jag lagt till dig^^



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥