Lappar i rött och vitt.



Lappar i rött och vitt - av Gerd Gellein Merkedal
utgiven av Ica Bokförlag. Det är en trevlig bok som känns väldigt somrig ( passar ju bra nu när sommar är på gång ).

Många fina mönster och även om man inte tycker om rött och vitt så kan man ha glädje av den :) För man kan ju helt enkelt använda vilka tyger man vill!

Jag har gjort ett litet kollage på lite av bokens innehåll. Men jag kan lova att den innehåller mycketmycket mer. Jag orkade helt enkelt inte fota allt ^ - ^

 

PS. Imorgon är det min tur i den pågående pysselstafetten, så missa inte det :D

Postat av: Elsa
URL: http://elsaspysselrum.blogspot.com 2010-05-22 / 15:20:10

Tack för tipset! Den måste jag bara ha!

Trevlig Lördagskväll!


Postat av: Sofia-Sobeide
URL: http://safiasvarld.blogspot.com 2010-05-23 / 09:49:00

Härlig bok! Ser ut att vara mycket fina saker i den :)



Och det skall bli spännande att se vad du har för bidrag i pysselstafetten. :)



Ha en fin söndag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥