En väska.

 

Idag tänkte visa en väska jag sytt till Fyra Sorters Kakor, tänkte att det kunde vara kul att ha den på bild även här på bloggen när man tittar tillbaka i arkivet.

 

Bollfransen köpte jag en hel rulle av på second hand för ett tag sedan. Jag har blivit helt "bollfranstokig" och syr på den på alla möjliga och omöjliga grejer. Den som har bra minne kommer kanske ihåg denna lampskärm, den här väskan och inte minst laptopfodralet som jag visade i måndags.

 

Den röda väskan som jag visat upp i det här inlägget finns i "kakan" här.

 

 

Postat av: magdalena
2011-04-06 / 22:36:12

Superfin! Älskar det röda tyget.


Postat av: Sofia-Sobeide
URL: http://safiasvarld.blogspot.com 2011-04-08 / 08:53:04

Fin väska! Jag gillar också bollfrans, har inte fått användning av det ännu dock.


Postat av: sandlådemamman
URL: http://sandlada.blogg.se/ 2011-04-09 / 13:49:45

Superfin väska och skön modell, men jag är nog inte riktigt lika galen i bollfrans som du... ;-)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥