Lite sightseeing.

 

 

 

 

Idag har vi varit och ätit hos min farmor, väldigt mumsigt. Sen kom min farbror och kusin och jag fick en fin påskteckning som hon ritat :-)

 

Efter det passade vi på att göra lite sightseeing och åkte till en arkeologisk fyndplats som jag som liten besökt många gånger med skolan. Det var typ utflyktsställe nummer ett när klassen skulle någonstans och vi tyckte det var hur kul som helst att leka där.

 





Postat av: Sofia-Sobeide
URL: http://safiasvarld.blogspot.com 2011-04-17 / 08:49:19

Ser härligt ut! Inget dåligt utflyktsmål inte :)


Postat av: Wilma
URL: http://smsalåna.nu 2011-05-07 / 00:51:34

Jag måste säga att jag till 100% diggar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med att prenumerera på den här bloggen?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥