Vacker arkitektur.

 

Idag har vi varit omkring lite i stan här. Gått, handlat lite, fikat, ätit och bara tittat. Jag passade på att fota lite byggnader som jag tyckte hade extra fina dekorationer. Så här är ett litet axplock :-)

 

Vi satt också ett tag på stranden och jag doppade fötterna i havet. Faktiskt så kändes det varmare än jag trott men då doppade jag som sagt bara fötterna. Så vi får se om det blir bad någon dag!

 

Nu sitter vi och dricker grekisk läsk, min favorit - lemonad, tittar på wrestling på teve (ultratråkigt) och försöker bränna en film (men det går inte så bra). Blir det ingen film så spelar vi lite backgammon istället ^-^

 

 

Postat av: Sanna
URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/ 2011-04-14 / 21:40:51

Åhh va härligt att få resa till Grekland! Önskar att vi hade råd också.. =)



SV: Superskoj att du vill delta i min utlottning också.. =)



Kraaaaaam

Sanna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥