Utlottning av presentkort!


Idag startade vi en utlottning där man kan vinna ett presentkort på 100kr
att handla för i våran shop Fyra Sorters Kakor

Det är lätt som en plätt att delta, allt som behövs är att du har ett facebook-konto. Utlottningen finns nämligen i våran facebook-grupp, så klicka på länken, där finns instruktioner m.m ^-^

Det vore kul om du vill vara med (och extra kul om du vinner såklart)!
Postat av: Fiff
URL: http://fiffelochtrad.blogspot.com/ 2011-02-01 / 20:52:43

Fy, vad fubbigt att man måste ha facebook-konto! Jag hatar facebook ännu mer nu :-(

Suck. bitter Ni har ju så fina saker där ju, har jag sett :-)

Nästa gång får ni köra tävling utanför facebook tycker lila jag ;-) Kram


Postat av: Sanna
URL: http://krimskramsan.bloggplatsen.se/ 2011-02-01 / 20:59:40

SV: Superkul att det säljer bra i alla fall..jag skall försöka få igång min säljblogg också..men är lite feg ännu..tror liksom inte att mina saker duger.. =S



Ha en fortsatt fin vecka gumman!

Kraaaaam

Sanna



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥