Rolig post.


Det är extra kul att komma hem när det ligger rolig post och väntar på hallmattan! Här är bilder på två roliga paket som kommit senaste tiden.

Det första från Petra som jag gjort ett byte med. Hon skickade tapetbitar och två fina tygbitar. Dessutom hade hon gjort ett fint kort till mig med moln och hjärtan klippta ur tidningspapper med japansk text. Häftigt va?!

Paketet på bilden under har Lina skickat till mig, eftersom jag vann en utlottning hon hade på sin blogg. Massa kul och användbart smått och gott och dessutom var hon snäll nog att skicka med massa extra saker (som egentligen inte ingick i utlottningen)!

Postat av: Petra
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com/ 2011-06-02 / 21:45:49

Men hjälp... nu märker jag verkligen att jag haft mycket att göra de senaste dagarna, jag ser ju att jag missat massa roliga inlägg hos dig. :-)

Kul att du blev glad för paketet, föresten!! Kram



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥