Tillbakablick

I brist på nya grejer att visa (kan inte visa dom än men snart är det t.ex. min tur i pysselstafetten och då blir det nytt virkmönster) så tänkte jag att vi under tiden gör en tillbakablick.

Den här väskan sydde jag i april 2008 av ett Stoff och Stil-tyg. Älskar färgkombinationen i tyget, påminner mig om sommar, om jordgubbar och lime!

Den är sydd för hand eftersom min symaskin på den tiden fortfarande stod i ett källarförråd i Stockholm. Att sy en hel väska för hand gör man nog bara en gång, även om det är en enklare "kasse-variant".
Postat av: Dani
URL: http://www.detaljrik.se 2011-06-10 / 15:39:56

Ja, jättefin färgkombination i det tyget. Och fin modell på väskan.


Postat av: Sofia - Hildas hem
URL: http://www.hildashem.se 2011-06-10 / 17:25:08

Så roligt med en likasinnad vegetarian i bloggvärlden. Och vad mycket fina grejer du gör. Jag önskar att jag vore bättre på tyg-pyssel.



Jag önskar dig en fortsatt fin fredag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥