En dag i soffan.


Blir ett himla spännande inlägg det här, det känner jag redan nu ^^ Jag är hemskt förkyld och igårkväll/natt hade jag feber. Idag är det bättre men för säkerhets skull har jag tagit det superlugnt idag och hoppas på att vara frisk imorgon.

Efter en dag i soffan med laptopen i knät läsandes bl.a. Petras blogg så är jag hemskt uttråkad (och då menar jag inte att Petras blogg är tråkig!). Så tillslut tvingade jag mig själv att skriva ett bloginlägg och göra lite annat nyttigt.

Jag skickade min sambo till att handla det godaste bröd han kunde hitta och efter att inte ha ätit något på hela dagen så fick han godkänt i sin uppgift.


Ett, två, tre och ostmackorna befann sig i min mage. Ingefärsgodisen väntar fortfarande. Till höger dagens mest nödvändiga accessoar- snorpappret. Bläschhh!


Det är vår i Malmö, ute stålar solen och det känns hemskt surt att ligga inomhus när det är massa underbara plusgrader ute. Balkongdörren får därför stå på glänt och kaninen Bambi är överlycklig. Hon har väntat hela vintern på att återigen få erövra balkongen.


Nu ska jag trassla ut det här och se till att få det klart tills på fredag när Fyra Sorters Kakor öppnar igen.
Postat av: Louise
URL: http://madebylullsan.blogg.se/ 2011-03-23 / 17:21:58

Usch för att vara förkyld när Malmö strålade som idag! Krya på dej! /Louise


Postat av: Husfrun
URL: http://villafreja.blogspot.com 2011-03-23 / 18:38:04

Krya på dig. Ska bli kul att se resultatet av din virkning sen.


Postat av: erry
URL: http://gall-erry.blogspot.se 2011-03-23 / 19:28:27

Här har du en till som spenderat dagen i soffan (och sängen). Jag har också blivit sjuk. Jag är tacksam för min iPhone och alla fina bloggar, som piggar upp en tråkig sjukdag. :)



Krya på dig-kram


Postat av: Ida
URL: http://idalidesign.blogspot.com/ 2011-03-23 / 19:28:55

Feber är jobbigt! Jag återhämtar mig också, 4 dagar med feber och frossa gav mig nästan liggsår! :P

Hoppas du snart är pigg igen!

Ta det lugnt, drick mycket och ät gott!



Och våren...den väntar på dej, den går ingenstans! :)


Postat av: Petra
URL: http://www.popetotrora.blogspot.com/ 2011-03-24 / 12:32:16

Hehe! Först blev jag alldeles förvånad när jag går in på din blogg och ser min egen. Sen blev jag lite stött när du skriver att bloggen min är uttråkande men sen blev jag glad igen när jag förstod att det inte var min blogg i sig som gjorde dig uttråkad. :-)



Hur som helst... att va sjuk är verkligen tråkigt, speciellt när solen skiner ute och våren äntligen kommit. Hoppas du är frisk och kry snarr igen!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥