Glad testvirkare.

Jag har i dagarna blivit klar med mitt uppdrag som testvirkare till ett mönster som kommer finnas med i Mias tredje virkbok som kommer ut i år. Nu kan man förhandsboka boken via hennes blogg.

Jag kan tyvärr inte visa vad det är jag virkat ännu eftersom mönsteravslöjandet ännu inte skett på just detta mönster. Hon visar ett nytt mönster ur boken varje söndag. Så när den amigurumi som jag testat har visats upp kommer ni få se den här :)

Om ni undrar vad bilden ovan föreställer så är det en glad testvirkare. Haha ;-) Jag föreställer mig att jag såg ut ungefär så när jag satt och testvirkade!
Postat av: Husfrun
URL: http://villafreja.blogspot.com 2011-03-04 / 14:09:23

Men vad kul. Grattis :) Ska bli roligt att se sen.


Postat av: ewa
URL: http://pysselewa.blogspot.com 2011-03-05 / 11:52:51

Lyllo dig som fick testa! Jag ville oxå fast hon hade ju typ hundra pers att välja på så alla kan junte få va med. Ska bli kul att se sen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥