Stjernfall @ 365slojd.se



Jag blev kontaktad av Sofia som driver 365slöjd.se, hon frågade om dom inte skulle kunna få ha med mina kärleksugglor som ett av tipsen hos sig! Javisst sa jag och idag är alltså ugglorna dagens pysseltips :-)

"365slöjd.se drivs av Sveriges Hemslöjdskonsulenter. Här hittar du beskrivningar och hemslöjdiga idéer att bli inspirerad av och genomföra själv, eller kanske göra tillsammans med andra. Varje dag, 365 dagar om året, delar vi med oss av nya bilder, beskrivningar, manualer, länkar och annan fakta till dej som vill tillverka saker med bara händerna." Citat från 365slöjd.se

Här är länk till ugglorna hos 365slöjd.se och här är den ursprungliga länken till kärleksugglorna som finns på min blogg.
Postat av: Sophie
URL: http://www.ihuvetpasophie.blogspot.com 2011-05-12 / 08:42:21

Hej och tack! :)



Totte försvann i vintras så vi har förlorat hoppet om honom.. :( Men han är fortfarande djupt saknad. Gosigaste och snällaste kaninen jag någonsin mött.. Man blir så arg på folk som ens kan tänka tanken att stjäla folks djur!



Fin blogg du har förresten och verkligen fina alster du har gjort! :)


Postat av: Anonym
2011-05-13 / 16:33:06

Roligt! Jag hade mitt kakfat med där för ett tag sedan, fast kommentarerna på FB-sidan var lite griniga tycker jag ;-)

De är så söta dina ugglor!


Postat av: Frk pyssel
URL: http://pysselmama.blogspot.com/ 2011-05-13 / 16:33:49

blogg.se är ju lite buggigt måste man säga.. om jag först skriver mitt namn och sen kommentarern och sen postar kommer inte mitt namn med, måste göra i omvänd ordning..


Postat av: Sofia Andersson
URL: http://www.365slojd.se 2011-05-19 / 07:34:01

Underbara söta ugglor! Det var så roligt att ha med dem på 365slojd.se Tack

/Sofia



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥