Färgglatt julpynt

 
Hoppas ni haft en mysig jul! Jag skulle egentligen skriva detta inlägg innan jul och passa på att önska er god jul men så hanns det inte med. Här kommer det istället ;)
 
I granen i år hamnade en del av det papperpyssel jag skrev om i det förra inlägget. Tillsammans med fina påfåglar som jag fyndade på Indiskas rea förrförra året, cupcakes och rosa kulor som jag köpte på förra årets rea.
 
I år hann jag med att reashoppa julpynt redan innan julafton, det blev dom blåa kulorna med paljetter på från Indiska. Ska se om jag hinner handla ännu lite mer pynt, det är så kul att ta fram det året efter när man nästan hunnit glömma vad man köpte för pynt.
 
Jag gjorde ett instagramkonto igår, så om ni vill får ni gärna följa mig där. Stj3rnfall heter jag eftersom stjernfall var taget. Finns inte så mycket att se än men jag la till två bilder iaf, så det inte skulle vara helt tomt :P
 
 
Postat av: Anonym
2012-12-26 / 17:13:46

Härligt julpynt och God Fortsättning på julhelgen!


Postat av: Emilia
URL: http://emiliawadenstenproject.blogspot.com 2012-12-26 / 17:15:10

Härligt julpynt och God Fortsättning på julhelgen!


Postat av: fröken pyssel
URL: http://pastill.nu 2012-12-30 / 06:21:23

Så gulliga granpynt <3 Jättekul att du hänger på instagram nu!


Postat av: Lotta
URL: http://lottaspace.blogspot.com 2013-01-08 / 20:03:48

Vilken fin blogg du har! Kommer gärna igen!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥