Embroidery Companion

 

Boktipskategorin här på bloggen har inte blivit uppdaterad sedan i maj förra året! Det är ju skandal, speciellt när jag på senaste tiden läst massa bra pysselböcker. Så jag tänkte ta tag i detta och börja tipsa igen. För jag uppskattar själv att få tips på fina böcker och hoppas att ni gör detsamma!

 

Först ut är Alicia Paulsons Embroidery Companion: Classic Designs for Modern Living och för att göra det hela lite annorlunda mot vad jag brukar har jag inte bara satt ihop ett litet kollage med bilder ut boken utan också spelat in en liten film där jag bläddrar igenom den (snabbspolat).

 

 




Det är en bok med fina bilder (det är ju sååå mycket roligare att titta i en bok med bra bilder) och massa söta projekt. Allt från kjolen på bokens framsida till gammaldags märktavla. Ja, titta igenom filmen får ni se själva. Jag gillar vartenda ett av projekten och om bara tid fanns så skulle jag gärna broderat mig igenom hela boken.

 

Postat av: MinaStickor
URL: http://minastickor.nu 2012-01-10 / 09:08:41

Det uppskatta med bra tips! Vilken fin bok det verkar vara :) Det är verkligen bilderna som gör en pysselbok, snygga bilder gör mig sugen på att pyssla med alla möjliga olika saker.


Postat av: Trixie
URL: http://ewatrixierosalie.blogg.se/ 2012-01-10 / 16:37:41

Du har fått en liebsteraward i min blogg ;) http://ewatrixierosalie.blogg.se/2012/january/liebster-blog.html#comment



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥