Tips på fint papperspyssel.

 
 
Andra advent idag och om man inte tidigare julpysslat något så passar det ju fint att göra det idag... om man vill. Detta tips är superenkelt och kul. Och barnvänligt, om man bara har ett barn stort nog att använda en sax.
 
Jag har skrivit ut lite olika gratispyssel jag hittat på internet, bl.a två söta julstugor och en ängel som egentligen är till alla hjärtans dag men jag tyckte den var rätt julig. Funderar på om dessa saker kanske ska få hänga i granen sen...
 
Länkar till dom olika sakerna hittar ni i mitt pinterestalbum "free printables". Ett annat passande album på min pinterest är "christmas love" där samlar jag bilder på julpyssel, julmat, julpynt och annat som har med JULEN att göra!
 
 
Postat av: Agunesu-chan
URL: http://agunesuchan.blogg.se 2012-12-16 / 18:01:04

Så söta små hus:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥