Portfolio


Det som är bra med att ha en blogg är att den är som en enda stor portfolio! Ja, stor men kanske inte så lättöverskådlig.

Därför tänkte jag sammanfatta "vad jag egentligen gör och har gjort". Jag har delat in denna portfolio i tre kategorier - Virkat - Illustrationer - Blandade tekniker.

Allt som finns under portfoliosektionen är sådant som är designat av mig. Vissa bilder är beskurna.

Scrolla neråt för att ta en titt.

Jag öppen för förslag, så har du en idé på något du vill ha gjort maila på viktoria[snabel-a]stjernfall.se



Virkat


När det gäller virkning så är jag bäst på att skapa mönster till amigurumis (=japanskt ord för virkade/stickade figurer) men jag har även gjort lite andra mönster också.



Illustrationer


Jag gillar att teckna barnsligt, med starka färger och gärna massa smådetaljer som ger bilden det där extra.
Jag ritar i Photoshop med min Wacomritplatta.



Blandade tekniker


Denna kategori innefattar blandade material såsom tyg, papper m.m. Helt enkelt det som inte är virkat eller illustrationer.

blandade tekniker blandade tekniker blandade tekniker
blandade tekniker blandade tekniker blandade tekniker
blandade tekniker blandade tekniker blandade tekniker
blandade tekniker blandade tekniker blandade tekniker
Postat av: Jea
URL: http://jeagjort.blogspot.com 2013-10-23 / 17:45:47

Vilka ljuvliga virkmönster du gjort! :) Blir lycklig hela jag!!!
Har lånat några av dina gratismönster till mina skolelever med hänvisning till dig och din sida. Hoppas det är ok? Vi ska virka nu framöver och jag hoppas verkligen att någon vill virka nån av dina söta figurer... :)
MVH// Jea

Svar: Åh vad kul, det är klart att det är okej :D Tack för dom snälla orden :)
stjernfalls.blogg.se



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥