Mästerspillaren no 1

När jag äter och lagar mat är jag h o p p l ö s, inte ens chans att jag lyckas laga en måltid utan att skita ner mig. Därför är förkläde ett måste för min del.

<-- Detta är min favorit, har varit min gammelmormors en gång i tiden. Ser ut som förkläde B på den <här> bilden. Tycker faktiskt att sådana är söta. Ska nog sy ett sådant så jag kan byta lite dåochdå. ;-)













Postat av: Nergårds-Emma
URL: http://nergardsemma.blogg.se/ 2008-08-03 / 21:25:36

Åh, jag vill också sy ett sånt! Vad sött det var! Jag måste också ha förkläde när jag lagar mat, och sen låter jag det sitta på när jag äter :-)


Postat av: anders johnsson
2012-10-01 / 15:07:54

Hejsan!
Jag gillar denna modell på förkläde, men svårt att få tag på. vill ha en storlek som passar till en man. För vi män kan väl med gå klädd i förkläde hemma??

Mvh Anders.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥