Hemma.



Åh, som jag har saknat dom små marsvinen, efter att ha kramats med dom ett tag insåg jag hur tråkigt det såg ut hemma hos oss utan julpynt, kunde inte låta bli att sätta upp lite grejer.

T.ex. den kransen på ytterdörren, det är så trevligt när man går i trappuppgången och folk satt upp kransar. Det här är bara en tråkig i plast som jag knutigt ett sidenband runt. Nåt år ska jag försöka mig på att göra en egen.

Medan jag pyntade började det kurra i magen. Bäst att laga mat tänkte jag och öppnade kylsåpet. Där möttes jag av en stoooor gapande tomhet, fanns bara lite morötter o persilja till marsvinen. Så det blev ingen middag.

Jaja, nu ska jag ta tag i saker och ting. Man halkar ofta efter när man är borta, även om det bara är ett par dagar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥