Pigtittare.

Detta är min mammas gamla pigtittare. Den är sliten och dammig, det slitna tycker jag bara är charmigt och dammet är lätt att återgärda ;-)

När jag hittade den på vinden hemma hos mormor så låg mammas grejor kvar i lådan, några mynt, ett gammalt fotografi, frimärken, ett armband och ett block med autografer. Känns som om tiden stått stilla och det luktade sådär som bara gamla saker kan göra. Åh, det var som att hitta en skatt!

Hursomhelst tänkte jag ha den i sovrummet på ett gammalt bord som jag arvt av min gammelmormor. Problemet är att jag inte vet om det får plats, vi har rätt litet sovrum plus att vi just nu sover på en madrass på golvet. Det är så skönt så vi kommer aldrig för oss att köpa en sängstome. Hm, vi får se hur det blir, ville iaf visa pigtittaren...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥