Bygga New York.

Ojoj, jag har inte alls haft tid att virka eller så senaste dagarna. Just nu hjälper jag nämnligen till att bygga New York i Hello Kitty Online. Hihi.

<--- På bilden ser ni hur jag ser ut i Kittyvärlden. Söt eller hur. ;-)

Och till er som undrade,  HelloKitty Online kommer finnas för nerladdning i december nångång. Just nu är det bara en beta-version, man kan iofs fortfarande ansöka om att få vara med, vill du det så klicka här.

Nu ska jag baka pizza. Länge sedan jag åt det.




















Föresten: Följ min blogg med bloggkoll
Postat av: Lina
2008-10-18 / 18:57:59

hej vad kul att du får vara med och spela.. har med laddat ner det å skapat ett konto jag förstår inte hur man ska göra sicka ett mejl till dom där dom sa att om någon vecka ska det gå eller vet du hur man gör skulle bli glad om du svarade på deta mejl .. tack så mycket Kram Lina


Postat av: Anonym
2008-10-18 / 18:59:25

hej vad kul att du får vara med och spela.. har med laddat ner det å skapat ett konto jag förstår inte hur man ska göra sicka ett mejl till dom där dom sa att om någon vecka ska det gå eller vet du hur man gör skulle bli glad om du svarade på deta mejl .. tack så mycket Kram Lina


Postat av: Anonym
2008-10-18 / 21:37:42

Söt du är :-)

Jag längtar tills december. Ska defintivt ladda ner spelet!

Kram


Postat av: Nergårds-Emma
URL: http://nergardsemma.blogg.se/ 2008-10-18 / 21:38:19

Det var jag som skrev inlägget ovanför :-)


Postat av: Petra
URL: http://egokick.blogspot.com 2008-10-18 / 22:14:06

Söt Kittyvärld! Ha en toppenkväll!


Postat av: Fian
URL: http://hollywooddiet.blogg.se/ 2008-10-19 / 21:16:06

Hej kära bloggkollega. Det skulle ta 2 sekunder för dig att göra min dag. Gå in på länken nedan och rösta på min festival. Länken är säker då det är en Adidas tävling.



http://www.originalsfestival.com/index.aspx?festivalID=361&mode=view#/Intro/



Tusen tack på förhand och ha en underbar vecka!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥