Vinnaren!


Jag skrev upp alla som ville vara med på varsin liten lapp (vad kul att så många ville vara med).


Sen vek jag dom fint och la i den här skålen. Blandade om och drog en lott.... Vinnaren blev ingen mindre än:


Grattis till dig, en jordgubbe kommer på posten om inte allt för lång tid! Vill ni titta in hos henne och säga grattis så är detta adressen till hennes fina blogg ^ - ^

Tack till alla som ville vara med och för era fina ord, dom värmer ska ni veta!
Postat av: MANGO
URL: http://mango.blogg.se/ 2009-04-16 / 09:29:30

aw GRATTIS! :D


Postat av: M i n d i
URL: http://mindidagar.blogspot.com/ 2009-04-16 / 18:16:06

Men åhhh...

Menar du att J A G vann???

Världens bästa komma-hem-present ju. :)

LYCKA



Så fin!!! Precis mina färger. :)



Tack sötaste du! :)



Jag har inte fått något mail av dig men å andra

sidan strular min home adress... ständigt. :(

Har du någon epost som jag kan nå dig på?



Kramis

M I N D I



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥