Liten betongkruka + videotutorial

Det här blir mitt andra bidrag till Panduros Concrete Challange. Väldigt enkelt men också väldigt fint... det tycker iaf jag :)

Jag är ju väldigt nybörjare på det här med betong och jag lyckades fint... så jag tror nog att vem som helst klarar detta ^ - ^

Gjorde en liten videotutorial med bilder och la upp på youtube. Ni får ursäkta att ljudet är kasst, jag använde nämligen min mobiltelefon till att spela in ljudet. Hursomhelst här är den --->


Postat av: Inga-Lill
2010-06-13 / 15:44:44

Så snygg den är! Jag har tänkt många gånger jag skulle testa, men det är tid som saknas. Ha det bra / Jag från Malmö


Postat av: Kikan
URL: http://hemmahoskikan.blogg.se/ 2010-06-13 / 21:55:23

Åh vad snyggt! Det där med betong är ngt jag oxå måste försöka mig på. Har till och med köpt en bok i ämnet :)



Fast nu är jag helt fast i virkningens underbara värld. Mormorsruta på mormorsruta blir det.



Kram Kikan



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥