Vegetarisk lasagne.



Häromdagen provade jag ett nytt lasagnerecept. Man gör osten själv (genom att använda gammaldags mjölk, koka upp den och sen tillsätta yoghurt) och man använder inte vanliga lasagneplattor utan papadams. Papadam är ett indiskt bröd som man i vanliga fall friterar och äter till maten, finns att nog att köpa på små utländska livsmedelsbutiker (iaf  i Malmö).

Hursomhelst... poängen med detta inlägg var att jag ville visa den roliga papadamförpackningen jag köpte. Undrar hur man tänkte? En pojke som äter papadam det kan man förstå... men en kanin? Hihi, kul tyckte jag :)

Recept på denna lasagne finns egentligen i en kokbok men jag hittade det också på internet... här (scrolla neråt) .
Postat av: bitte
URL: http://www.lovemercury.se 2010-09-08 / 14:34:44

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram


Postat av: Amanda - Mamma till Vincent och Felicia
URL: http://ladysylvia.blogg.se/ 2010-09-08 / 21:58:57

Hej Tjejen!

Jag måste först börja med att säga oh vilken vacker blogg du har och sååå fina kreativa saker du gör!! Vd kul att se! Jag undrar också vem som har designat din blogg eller om du har gjort det själv? Är du kreativ på det sättet också? Jag håller på att starta en till blogg där jag sjävl ska gå steget längre med mina saker som jag syr, men jag är sämt på att designa en blogg och skulle behöva ngn som designar den.. Vet du ngn eller kanske dig själv?



Mvh amanda



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥