Nothäfte.

 

Efter ett loppisbesök kom jag hem med det här häftet med pianonoter. Jag vill tillägga att jag inte kan spela piano även om jag desperat ville kunna det när jag var lite. Försökte verkligen, verkligen lära mig men det är tydligen inte min grej. När det kommer till noter är jag nog världens trögaste människa.

 

Men vad skulle jag då ha häftet till? Först och främst är ju omslagen himla tjusigt, bara det är ju värt fem kronor (för det var vad jag betalade). Men mitt huvudsakliga mål var att använda notbladen till olika pyssel. Bl.a. ville jag ha något fint att skapa etiketter av som jag kunde sätta på sakerna som jag skickat till Tyghusets Hantverksmarknad.

Postat av: Husfrun
URL: http://villafreja.blogspot.com 2011-08-03 / 09:22:25

Ja, men det kan du ju göra massvis med fint pyssel av :)

(Vem har inte närt en dröm om att kunna spela piano eller gitarr?!)


Postat av: Lovisa
URL: http://hallplatsverkligheten.blogg.se/ 2011-08-03 / 16:35:10

Smart!:)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥