Två blommiga tyger...



... har hittat mig (för det var inte alls jag som hittade köpte dom).
Båda blommiga men ändå rätt olika.

Oj, så dålig jag har varit på att uppdatera här senaste veckan(veckorna?). Ibland drabbas jag av seghet, speciellt när det finns massa andra saker som ska göras. Då låtsas jag ett tag att bloggen inte alls vill bli uppdaterad. Vilken blogg förresten, hade jag en blogg?! :P

Jag tror att bitar av dessa tyger ska få följa med i utlottningen som det snart är dags för. Och om ni tycker att det är mycket snack och lite verkstad angående det där utlottningen så förstår jag er ;) Det måste nämligen vara så det ser ut, fast i själva verket klurar jag för fulla muggar på saker att lotta ut. Jag vill nämligen att det ska vara ett ordentligt paket med massa fina små saker ^^


rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥