Marknadsshopping.

 

I helgen var det marknad och tivoli i Sibbarp och eftersom vi inte hade något bättre för oss cyklade vi dit :)

 

Det fanns massa krimskrams till salu i olika stånd och jag måste erkänna att jag tycker att det är rätt kul att gå omkring och titta.

 

Jag sa till mig själv innan att jag inte skulle köpa något men som vanligt lyckades jag ändå få med mig ett par saker.

 

Söta muffinsformar med cupcakes på, en lila sjal som är väldigt mjuk och go och dessutom köpte jag symaskinsnålar (lite oväntat ställe att hitta det på, men eftersom det var något jag verkligen behövde så fick två paket följa med hem).

 

Postat av: Husfrun
URL: http://villafreja.blogspot.com 2011-06-28 / 13:41:31

Riktigt fina saker. Länge sen jag gick runt på en marknad.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥