Sofieros vackra slottsträdgård...

 

... den besökte jag igår och jag kunde inte sluta fotografera eftersom alla blommor var så himla fina. Luktade gott gjorde dom ockå.

 

Vilken underbar tid på året detta är! Ibland önskar jag att man hade en fjärrkontroll där man kan trycka på paus. Då hade jag garanterat pausat igår och levt vidare där i slottsträdgården liiiite längre. Fast idag hade jag nog snabbspolat förbi för jag har ont i mina fötter. Vi gick nämligen från Helsingborgs station till Sofiero, fram OCH tillbaka och det är rätt långt ;-) Men får se det positiva istället, jag fick himla bra motion, haha.

 

Här kommer en liten del av alla foton jag tog. Blommor i alla möjliga storlekar, färger och former. Vill ni se bilder från mitt Sofiero-besök förra året? Det var lika fint då, inlägget finns här.

 

Postat av: Rebeccas DIY
URL: http://rebeccasdiy.blogspot.com 2011-06-02 / 09:50:48

Vilka härliga bilder, ser ut som att sommaren kommit långt där. H en skön långhelg!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥