Ugglebörs

 
 
För inte så länge sedan fyllde jag år och då fick jag denna supersöta uggla i present. Den använder jag nu som min plånbok.
 
Jag har i flera år använt en annan börs som plånbok men tänkte för ett par månader sedan att jag skulle vara lite vuxen och köpte därför en riktig plånbok. En rosa med  hello kitty på. Men det där med vuxenhet är nog inte min grej. Hur praktiskt det än må vara med fack för kort, mynt, foton och sedlar så trivs jag nog ändå bäst med en börs.
 
Därför blev jag superglad när jag fick denna söta uggla! ♥
 
PS. Skulle du vilja ha en likadan så råkar jag veta att den är köpt på TGR.
 
 
Postat av: Anna
URL: http://annorna.blogspot.se 2012-12-04 / 20:11:58

Ooh så söt!


Postat av: Susan
URL: http://virkstan.blogspot.com 2012-12-05 / 00:39:59

TGR är världens bästa affär, så mycket roligt och fint i en enda salig röra. Så glad över att den äntligen kommit till Stockholm.


Postat av: Agnes
2012-12-05 / 22:13:43

Den va verkligen söt! Nu måste jag genast till TGR ;)


Postat av: Maggie
2012-12-17 / 17:37:19

Jag är likadan... Tycker vanliga "vuxenplånböcker" är så himla tråkiga! Har alltid använt börs jag också, köpte en så fin på Indiska med paljetter och sådär, men sen slutade de sälja sådana... så jag köpte mig förra året också en från TGR! Fast föreställande en japansk lyckokatt ^^


Postat av: Hanna
2013-03-30 / 19:44:59

Jättefina saker!
Jättefin sida!
Jag älskar hemgjorda ugglor och sådana har du ju massor.
Jag gillar att virka också men inte amiguramis, dom är söta, men inte min favorit :)
Har inte hunnit kolla på allt men jag kommer tillbaka.
kram! keep up the nice work



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥