Söta drömmar...

 

... måste man ju drömma om man sover i så här söta sängkläder. Eller?! Ja vi får se... jag har iaf bäddat rent med våra nya påslakan.

 

När vi för ett tag sedan köpte en ny stor säng så upptäckte jag att vi visst inte hade två likadana uppsättningar med påslakan och örngott så jag började leta efter några som jag tyckte om. Och när min mamma beställde dörrkroken på bilden nedanför i present till mig så hittade jag till dessa lakan och blev "tvungen" att beställa ;-)

 

Jag har även börjat sy på ett megastort lapptäcke som ska få agera överkast till sängen när vi inte sover i den. Fast jag har fuskat lite genom att göra stooora rutor. Annars skulle det tagit evigheter att sy ett överkast. Bild på det kommer när det är klart :-)

 

 

 

Produktbilderna på bilden ovan kommer från Jotex.

Postat av: pia
URL: http://finapia.dinstudio.se 2012-03-09 / 11:52:01

HEJ!

Hamnade på din sida och det var

härligt att se dina alster, fulla av färg!





Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥