Skötunderlägg

 
Det blev visst en lite längre paus sedan förra inlägget än jag tänkt mig! Jag påbörjade faktiskt det här inlägget för flera veckor sedan men när jag var mitt i bildredigerandet så vaknade bebis och jag gick för att ta hand om honom. När jag sedan kom tillbaka hade datorn stängt av sig för batteriet tog slut och ungefär då tappade jag lusten lite grann, haha.
 
För någon vecka sedan lanserade blogg.se ett nytt bloggverktyg och då fick jag tillbaka lusten för det kändes nytt och fräscht när jag loggade in för att titta till bloggen.
 
Så nu tänkte jag försöka börja skriva lite nya inlägg då och då men det blir fortfarande svårt att vara superambitiös. I stort sett all min vakna tid (och sovande med för den delen, haha) spenderar jag med den söta lilla människa som valt att komma till oss och bo. Därför är det svårt att hitta tid till pyssel och sen dessutom ännu lite mer tid för att blogga om det.
 
Hur som helst, här är bild på det jag nämnde i förra inlägget. Ett skötunderlägg och en blöjpåse (det är ju inte direkt någon påse men ändå). Smidigt att ha med i skötväskan, då det inte alltid är så fräscht på skötplatserna när man är ute i t.ex. köpcentrum.
 
Skötunderlägget är på insidan klätt med plastad frotté och "blöjpåsen" har en insida av vaxduk för att blöjorna lätt ska glida i. Det söta tyget med världskartan kommer från Åhlens.
Postat av: Fröken Pimpinett
URL: http://www.frokenpimpinett.blogspot.com 2012-06-27 / 10:09:03

Oj så fint! Jag gillar verkligen karttyget - Åhlens har ofta fina tyger tycker jag.


Postat av: Susanna
2012-06-27 / 10:44:51

Så är det när man har småbarn. Lyckan är total, ensamtid lika med noll och tiden går fort fort!

Jättefina och praktiska blöjgrejer!


Postat av: Lina
URL: http://Milinaspyssel.blogspot.se 2012-06-27 / 14:16:01

Åh så fint och sååå smart! Det får jag försöka fixa till nästa barn!! Älskar att sy, men enda problemet är bara att jag inte äger någon symaskin! Visst är det gosigt med en liten bebis! Njut bara, för det går så fort!!

Mvh/Lina


Postat av: sandra
URL: http://pysselmajorna.blogspot.se 2012-06-27 / 15:02:30

Vilka fina tyger och vad kul med en liten Grattis :)


Postat av: Fröken Pyssel
URL: http://www.pastill.nu 2012-07-04 / 12:42:48

Verkligen jättefint! Älskar tyget!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:



rss
VeggieToppen
♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥